46 Det finns inget dåligt väder (324/365+1)


”Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder”, brukar man ju säga. Idag har vi haft riktigt ruggigt väder här med vindbyar på 15-20 m/s och en temperatur på 8-10 grader under dagen. Undrar om kort kjol och barbent var rätt val till dagens väder? Killen bredvid verkar ju ha gjort en annan bedömning 🙂

Eget tema 30 – Kvällsbild (318/365+1)

185 Med blixt (317/365+1)


Revhaken, Åhus.

127 I rätt ögonblick (313/365+1)


Precis när det blir en lucka i dimman, så att man kan skymta Kaknästornet i bakgrunden. Nästan som ett ufo 🙂

3 Analogt (311/365+1)


Från den tiden när man kunde ringa analogt 🙂